لحظه های قشنگ با تـــو بودن

ثانیه های زندگی ام بوی عطر تنت را به من هدیه می دهد. از شوق دیدنت قلبم

به تپش می افتد. زندگیم عطر نفسهای تو است. با تو بودن تقدیری زیباست

در روزگار عاشقانه مـــن و تـــو . وقتی با تو هستم همواره خواهان توام. تو تک ستاره قلب منی.

عشقم تو زیباترین بهانه برای بودن هستی. تو تنها قرار زندگی ام شدی.

در کنج قلبم جای توست،عشق یعنی با توبودن. تو در قلبم نشستی و وجودم

از عشق تو سرچشمه گرفته است به یاد تمام خاطرات با تو بودن

می خواهم بنویسم از تو واین همه عشق با تو بودن از تو و از احساس بی نهایتت که تمام صفحات دفتر قلبم را پر کرده است

وقتی که در کنارم باشی عاشقانه هایم را برایت یک به یک می خوانم و تـــو با لبخند همیشگی خنجر مهربانیت را در قلبم فرو میکنی

ومن هم با نگاه  عاشقانه ام تمام عشقم را به تو هدیه میدهم

عاشقانه ی مـــن و تـــو بسیار زیباست وقتی که مـــن و تــو اینگونه همدیگر را دوست داریم

اکنون که دستانم را لمس میکنی گرمای دستت را احساس میکنم

چشمهایم از شوق داشتنت خیس است و دلم عاشق تو بوسه ای عاشقانه بر روی گونه ات احساس شیرین من است

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس